Blogbuster 5, Kisah wanita Peroleh Pendapatn 4-5 angka Dengan Mobile SPA, KISAH PUAN MILA Income yg mila pernah dapat dlm TWB. RM1600++ cuma untuk seminggu

17:38 Nyulhud 0 Comments

ALHAMDULILLAH  ini kisah ke lima yang korang nanti nantikan, sebenar nya beratus kisah wanita hebat TWB ni, insyaallah dari masa ke semasa kaknyul akan sharing kan lagi, cuma task kali ni perlukan 5, so kaknyul tampil kan 5kisah wanita hebat ni dulu ya.

semoga bermanfaat dan dapat menjentik hati korang yang mana ada kesempitan kewangan, yang ekonomi keluarga gawat, yang mencari cari biz yang mudah buat duit dan sebagainya.
.
ok kisah kelima ni adalah dari keluarga SOUL sendiri, kaknyul pernah jumpa mila ni beberapa kali, mila ni juga sumber inspirasi kaknyul tau,
.
PUAN MILA ni juga sebaya dengan kaknyul, orang nya cantik, ibu kepada anak 2, mila ni yang kaknyul kagum masa dalam pantang pun laju buat duit, powerrr kan. orang nya lembah lembut sangat, 
.
boleh dikatakan gadis melayu terakhir kalau bersembang dengan dia tau. Mila ni anak ke 7 dari 10 beradik , eh sama dengan kaknyul anak ke 7 cuma kaknyul dari 7beradik,.
.
mila ni berasal dari terengganu setelah berkahwin menetap di kl. Mila ni kalau korang jumpa fuhhh kompem tak berkelip mata memandang, flawlessnya adoii effect shaklee sangat tau.
.
kami jadi rapat walaupun belum pernah bertentang mata, sebab kaknyul selalu pm mila di awal awal bertwb dulu heeee sorry mila selalau kacau awak,
.
ok mila ni dah bershaklee dari 2014, tapi serius bershaklee sejak 2015, selepas melahirkan anak pertama, asbab serius berbiz kerana dah rasakan effect shaklee sangat superb pada diri mila, luka cepat sembuh, dapat blik berat badan yang asal dan lagi kurus dari asal.

ok jom kite ikuti kisah mila

Masa ni dah jatuh cinta sangat2 dengan shaklee.
.
Mila fokus sharing vitamin untuk ibu hamil, berpantang dan menyusu.
.
Tapi dalam masa sama, mila mula perhatikan sharing dari mentor tentang "buat duit" dengan spa TWB.
.
Serius mila tak tahan tengok ramai ahli TWB buat duit dengan spa.
.
Tapi 2 perkara yang tak meyakinkan mila pada masa itu :
1. Diri sendiri yang kurang minat tentang kecantikan.
2. Macamana nak attend customer spa dengan 2 orang anak.
.
Dan mila juga pernah berada dalam DENIAL MOOD
Mila selalu rasa cukup dengan apa yang ada. Sedangkan banyak lagi impian mila tak tercapai.
.

Mila tak percaya mila boleh berjaya. Cukup lah jadi biasa-biasa.
Tetapi, turning point mila apabila mila sedar. Untuk jadi biasa-biasa, kita perlu terima hakikat yang kehidupan kita akan biasa-biasa jelah sampai bila-bila.
.

Nak beri lebih kepada parents tak dapat. Setakat RM50,100,200 sebulan. Sedangkan mereka besarkan mila dari kecil sampai dewasa tak pernah berkira duit. 
.

Setakat RM100-200 apalah sangat dorang boleh buat. Mama mila pencen cikgu, papa mila tak berpendapatan sekarang (dulu nya bisnes sendiri)
Adik2 ada lagi masih belajar
.
Impian mila sendiri, barulah mila sedar kita tak mampu capai jika kita nak teruskan hidup biasa tu. Perlu buat satu perubahan.
.
Jadi, November 2017. Mila taknak fikir banyak dah apa sahaja alasan mila. Mila nekad untuk hadir ke training spa TWB. Waktu tu sedang sarat mengandung anak kedua.
.
TRAINING DONE, 8 bulan ++ pregnant
.
Dan mila bukan sekadar pandang instant cash dari servis spa. Tapi mila nak 6 Penjuru Income TWB !
.

Tangan keras, tak pandai. Dan tak selesa nak duduk dah sebab perut dah besar 😂.Lepas je training, mila terus buat servis spa. Walaupun dah tunggu masa bersalin kekeke.
.
Tapi feedback positif dari customer buatkan mila rasa semua tu takda apa masalah pun. Practice lagi dan lagi. Mila attend 6 org ber facial dan seorang buat body scrub sebelum bersalin. Tak tahu la datang dari mana semangat. Semua dari Allah.
.
Bersalin..hampir habis pantang. Mila mula jadi trainer. Ada downline shaklee mila juga minat nak join spa TWB 😊.
.
.
Itulah sedikit perjalanan mila dalam TWB.
.
Mila nampak TWB satu platform yang sangat mudah untuk berjaya dalam bisnes (dapat instant cash dengan sangat cepat). Dan, kita ada career development.
.
Bukan untuk target buat duit melalui servis sampai bila-bila. Yang mana memerlukan kita menggunakan tenaga setiap kali job spa.
.

Tetapi kita boleh PLAN masa depan dengan lebih baik. Ada passive income, bonus statement yang penting untuk seorang surirumah untuk mula membina aset dsb. Semuanya mila dapat melalui TWB.
.

Tak ada, dan kalau ada pun tak banyak kursus spa lain yang offer Career Development seperti TWB.
.
Income yg mila pernah dapat dlm TWB. RM1600++ cuma untuk seminggu

 SEKIAN inilah kisah mila beroleh 4angka dalam masa seminguu 1600.. kalau dah sebulan korang boleh agak tak berapa income mila dengan 6penjurun income TWB ni,
.
twb sangat unik tauuuu dan penuh kerahsian untuk berjaya macam mila dan wanita wanita hebat twb.
.
preview online kami sediakan sebelom korang sah menjadi keluarga twb, kami berikan sedikit sebanyak penerangan agar korang lebih faham bagaimana buat duit dengan twb.

kami memerlukan anda dan seluruh watga malaysia setiap negeri untuk menjadi keluarga TWB KAMI.

kami mengalu alu kan anda semua untuk terus berjaya dan buat duit dengan mudah.

untuk menjadi keluarga twb kami dan wanita luar biasa boleh hubungi

PUAN Nurulhuda
019-2711316
email: nyulhud@yahoo.com
ig:nyulhud
fb:nyulhud

sekian terima kasih, nanti kan lagi kisah kisah best dengan TWB SPA TANPA KEDAI

THE WALKING BEAUTY






You Might Also Like

0 comments: