Blogbuster 4, Kisah wanita Peroleh Pendapatan 4-5 angka Dengan Mobile SPA, KISAH PUAN ZATY YANG SUKA SANGAT LIFESTYLE TWB, SEPERTI CAREER WOMEN WALAUPUN HANYA BIZ TWB SPA

16:30 Nyulhud 0 Comments

ASSALAMUALAIKUM... TQ ALL..

ok korang mesti terus membara baca kisah wanita wanita TWB  yan peroleh income 4-5- angka ini kan. kisah ke empat ni pasti buat hati korang terus rsa nak sing up menjadi familly twb sekarang kan?? kaknyul feel tau hati korang tu,

.
ok tanpa membuang masa kisah ke empat kaknyul sendiri rentung giler.. sebelom kaknyul beri laluan kepada kisah ke emmpat ni meh kaknyul cerita sedikit sebanyak dul,
inilah PAUN IZATY.

ok PUAN IZZATY ROSLI NI lebih mesra dengan panggilan zaty. kaknyul kenal zaty ni pun masa dah join twb ni tau, rupanya kami sekampung ajer, cuma kampung sebelah sebelah, see dalam twb sangat sangat membina ukhwah,
.
bukan zaty sorang jer ada 4 5 orang lagi twb yang sekampung kaknyul kenal setelah oin twb. Haaaa best kan, bukan biz buat duit jer, malahan ukhwah yang indah pun terjalin, sekampung pulak tu huuuu
.
mesti korang dalam kampung ade yang tak kenal kan?? samalah macam kaknyul. ok ok nak teruskan cerita lagi zaty ni sebaya kaknyul, tapi bezanya zati ibu kepada 3anak.
.
orang nya kecik molek jer, cantik dan seayu namanya, lemah lembut tapi bila lontarkan pendapat fuhhhhh padu!!! best sesangat..

tapi sangat menginspirasikan kaknyul dan kaknyul rasakan korang yang baca ni juga akan terinspirasi. tak percaya jom kite ikuti kisah PUAN IZZATI BINTI ROSLI, MILLIONAIR TWB NI TAU KORANGGG...
.
 Sy Izaty,berumur 31 tahun bulan 5 ni insyaAllah,berasal drpd melaka,tinggal di Nilai. 😊 Saya cerita sedikit latar belakang saya sebelum join buat mobile spa,
.

Saya graduate accounting di USIM . Dan pernah bekerja sbg exec account selama 2 tahun
Then decide nak berhenti kerja selepas dapat anak yang pertama.


 Sy dulu ketika kerja exec account,di sebuah NGO,sllu deal dgn artis utk projek amal. 😊
I really love my jobbb 😩
.
Seronok kerja dulu,tapi selepas dapat baby anak saya baby eczema, jadi perlukan penjagaan rapi. Setahun saya menganggur sehingga anak pulih.
.

Then saya mencari satuu pekerjaan yang flexible,untuk saya bekerja dan jaga anak.
Alhamdulilah saya jumpa mobile spa twb.
.

Yang saya nampak career development die sangat menarik,bukan menjadi beautician semata-mata,its more than that.
.

Dan yang best saya memerlukan dlm 1-3 jam sehari utk bekerja.
Yang lain saya boleh fokus untuk anak-anak dan keluarga.
.
Celebration twb baru-baru ni untuk performace 2018,saya suka sangat lifestyle twb,seperti career women sngat,walaupun biz mobile spa shj.
.

Saya join twb tahun 2016 lepas bersalin anak ke 2. Masa tu join twb pakej RM399 facial shj,tu pun belajar drpd video.
.
Masa tu duit takde langsung,sbb setahun mengnggur. Pinjam duit adik beradik dan suami. Alhamdulilah seminggu dpt pulang modal semula.

.
Lepas training terus saya applykan ilmu dan promote pada orang terdekat. Then nak upgrde pakej twb kene buat uv dan bayran. Masa tu sy 100% guna modal drpd biz.
.
Then dah tak rasa takut dan useless lagi sebab ilmu dalam twb sangat power. Saya bulldoze semua 6 penjuru income tu.
.
Masa sy mengandung anak ketiga saya tidak aktif spa sangat saya fokus cari orang join twb.
Dapat 3angka duit training untuk sorang, naik rank sen sv bonus dalam RM1500 keatas.

.
 Tiada istilah nak rilex2. Selagi ada ruang nak jana duit,saya cari. Sekarang dah boleh buat fulltime spa target saya RM5k sebulan. Ni contoh untuk income feb.
.

Income sy utk feb.
1) Instant cash from spa RM1800
2) Untung Runcit RM200
3) xxx
4) Bonus Shaklee Rm1400
5) xxx
6) xxx
RM RM3400 + RM600 (Income Rahsia) = Rm4000

.

Instant cash saya setiap hari at least RM100

Yang lain tu saya dapat cash daripada untung runcit dan income rahsia ( yang ni kite share time training). Income rahsia tu training dan rekrut. Bulan ni insyaAllah tengah fokus

.
 Imagine 

Sorang kita boleh dapat
Training RMxxx 
Rekrut RMxxx
Total RMxxx
 Kalau 10 orang dah 4k. Belum lagi bonus shaklee
.

Misi saya nak wanita kerja rilex-rilex tak perlu kerja teruk-teruk tp income lumayan. Selain tu nak bantu wanita kerja yang flexible boleh fokus family.
.

 InsyaAllah once pindah rumah dan set up home spa ni. Target RM10k sebulan dan ada sorang pembantu spa.
.

Tips cara nak capai
Kena ada
1) Target
2) Planning
3) Action
.

Ni orang panggil magic no.

Contoh
Target
RM10k
Planning
Kita kan ada 6 penjuru.
Jadi pecahkan setiap tu penjuru kita nak berapa.
Instant cash spa - RM2k ( 10 org cust spa)
Bonus shaklee - ??
Income training - kata nak 10 orang join twb. RM4k.
Dll...
Action
Dalam otak ni set kan 10 orang cust spa 10 orang join twb.
So cari lubuk yang betul.
.

 Sekarang nak susun masa sangat mencabar bagi Kak Ijat. Dengan pelbagai tanggungjawab yang K.Ijat kena buat memerlukan Kak Ijat disiplin yang tinggi.
.

Buat masa ni K.Ijat bahagikan masa saya untuk 3 skop.
.

1) Pagi - Hantar anak-anak sekolah,selesaikan kerja spa ,lauk yang nak di masak dah siap-siap keluar,dan siap masak nasi.
.

2) Tengahari-Petang - Fokus family dan follow up leader dan customer. Balik sahaja daripada kerja dalam kul 1-2 macam tu,terus siap masak,bagi anak-anak makan and bagi dorang main,saya akan siap kan target untuk setiap bulan,update orang untuk join twb,leader dan cari customer shaklee,atau spa
.

3) Malam - Fokus untuk kerja-kerja dakwah,meeting,usrah,usrah online,usrah keluarga,siapkan Nourah kerja sekolah dll.
Anda rasa ada masa untuk sakit kepala. (Iklan panadol) 😂
.

 Klu xde kerja spa sy akan start buat ker yg no pagi.  *no 2.

sekian itu sahaja sharing dari zati yang kaknyul baca sendiri pun kerentongan dah ni. ALLAHU... suri rumah TWB ni bukan calang calang orang,
.
so korang nak jadi wanita/ suri rumah luar biiaza biz TWB akan pembebaharui kehisupan anda. biz yang semakin diburui wanita wanita yang nak ubah ekonomi keluarga,

.
korang rasa dah mengigil nak sign up TWB sekarang, jangan tunggu lama lama, kaknyul disini sentiasa bantu guide korang bagai mana nak ada biz sendiri dan run spa tanpa sakit kepala.

untuk dihubungi
Puan Nurulhuda
019-2711316
email: nyulhud@gmail.com
ig: nyulhud
fb:nyulhud

sekian terima kasih.

You Might Also Like

0 comments: