3item yang sangat powerfull dalam set kulit cantik

08:38 Nyulhud 0 Comments


Hai semua, kak nyul nak sharing 3item yang sangat powerfull kalau nak cantik berseri. 3 item ni sangat penting pada yang betul betul dah buntu dan perlukan rawatan yang segera sebelum jauh lebih teruk keaadaan masalah kulit wajah.

Contoh jerawat yang semakin naik tak pula.nampak kurang.jerawat besar/batu pakej bernanah !parut jerawat bertukar menjadi lubang atau macam permukaan bulan tu😲

Atau mereka yang nak cepat kesan seperti bakal raja sehari atau pun yang nak cantik tapi sangguo melabur sedikit kewangan untuk 3item ni. Almaklumlah duit boleh dicari tapi kesihatan tak dapat dibeli.

COLLAGEN
bermula umur 25keatas kolagen didalam badan akan makin berkurang , punca berkurang juga dari 2 faktor.dalaman &juga luaran.faktor luaran seperti radikal bebas,sinaran uv,pencemaran,produk kukit wajah yang mengandungi bahan kimia terlarang akan menjejaskan collagen diwajah.

Stress juga akan merosakkan dan memusnahkan collagen dari dalaman.haaa awaslah pada yang selalu stress kerana anda adalah orang dari mereka yang akan cepat nampak TUA👴👵


Effect dia apa? Berbaloi sangat-sangat! Bangun pagi kulit rasa lembap, lembut dan masalah kulit kusam faktor usia semakin berkurang. Dan yang penting memang tak perlu pakai bedak langsung dah untuk cover tona kulit tak sekata! 


Dan untuk yang kaki mekap, ada dapat feedback positif jugak dari kawan2 dan juga customer tau. Mekap jadi tahan lebih lama!! Sebab kolagen ni dia lembapkan kulit, kecutkan jerawat dan kecilkn liang pori😍

VIVIX PULAK...


Ada yang pernah tersalah ambik skincare tak?

Jangan berkire kire lagi untuk dapatkan vivix kerana penggunaan skit care yang mengandungi bahan terlarang adalah mengandungi bahan kimia  yang boleh merosakkan sel sel kulit dan sel sel badan.

Detox lah segala toksin dan bendasing yang dah masuk ke dalam darah. Kerana vivix juga detok darah selain melindungi sel sel jahat menyerang sel sel baik.

Seawal 2minggu kulit wajah serta 1badan akan mula rasakan perubahan yang sangat sangat mengembirakan

InsyaAllah biiznillah


Dan vitaminC adalah menyokong collagen daripada termusanah kerana vitami C mencegah jangkitan.

Antioksida yang kuat,anti penuaan dan melawan radikal bebas.MENGURANGKAN KEROSAKKAN KULIT &badan akibat bahan kimia &toksik

Dengan vitamin C penghasilan Colagen untuk pembetukan kulit dan salur darah.sebab tu kulit cantik kerana salur darah pun mengalir cantik.

Vitamin C diperlukan dalam sumber makanan kerana badan kite tak dapat hasilkan secara semulajadi.

Jangan biarkan kulit wajah anda menjadikan konfident lavel anda menurun kerana KULIT WAJAH ADALAH SALAH SATU anggota yang sentiasa terdedah.

Pada yang dah tersilap langkah menggunakan set skin care yang mengandungi bahan kimia jangan tunggu lama lama.rawatlaj dari sekarang sebelum anda bermimpi ngeri.!!!

0 1 9 -2 7 1 1 3 1 6
Nyulhud
Your Beauty &healty consultant

You Might Also Like

0 comments: