SUPERVISOR DESEMBER 2016

05:24 Nyulhud 0 Comments

SAYA Nyulhud SUPERVISOR DECEMBER 2016
πŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒ



🌺Detik permulaan saya mengenal shaklee adalah dari kawan2 terutamanya media sosial laman sesawang muka buku ni. siapa tak tergoda bila baca jutaan testimoni yang masalah jerawat,gemok,gastrik senang cakap masalah masalah kesihatan itu ini lagi2 yang nak cantik akhirnya berjaya dengan consume dan consisten spliment shaklee

↗2013 Mula-mula saya start beli shaklee ialah vitamin C dan esp lepastu makin lama makin bertambah vitamin yang saya makan. bermakna saya dah rasakan keberkesanan dan perubahan setelah bershaklee.kalau tak ok dan tak memberikan kesan lagi tak nampak perubahan dah tentu2 saya tak membeli lagi kan. hampir setahun saya membeli masih belum sid.

↗☇ 2014 saya selamat menjadi sid Kenapa,itupun masatu  terasa terlambat sangat dah! sekarang saya bergiat aktif dengan shaklee. dulu saya muak jugak orang dok update shaklee shaklee shaklee.tapi bila saya dah start makan shaklee dah rasakan transfomasi setelah bersupliment MasyaAllah saya pulak yang teruja nak bantu lebih ramai orang .sekarang uolss akan muak dengan update status saya tapi uols kena percaya TAK KENAL MAKA TAK CINTA CEWAHHHH. seruisss saya yang dulu bukan lah yang sekarang . boleh cakap sebelum ni memang rasa sangat2 dah tua dari usia.. pelbagai masalah  kesihatan yang saya hadapi dulu.tengah2 malam kerap ke hospital yang tahu suami saya sebab dia yang bawakkan.
Alhamdulillah DENGAN IZIN ALLAH dah banyak kebaikan yang saya dapat setelah bershaklee


Kenapa saya yakin dengan produk shaklee.
Sebab saya dah rasakan sendiri perubahan kesihatan saya jauh lebih baik dari sebelum bershaklee.2014saya juga telah bagi emak saya supliment shaklee.anak mana yang mampu melihat emaknya keluar masuk hospital. saya mula bagi emak supliment 2014 dsebabkan muntah darah.selain muntah darah appoimnt mak kena scop (masuk camera ) mak saya sangat2 derita.appoiment 3bulan sekali  alhamdulillah 2015 emak dah tak muntah darah.2016(oktober lepas) doc cek usus mak saya dah cantik dari sebelum ni.gastrik teruk sampai menjadi ulser !!dan masa scop doc terus banding.(ikat saluran darah diusus dri membengkak)itu kata docter lah dan juga masalah hati dan juga kanser payudara.

kenapa saya yakin dgn produk shaklee ? Sebab keberkesanannya. Dan betapa selamat produk shaklee ni. Shaklee ada landmark study. Yang Mana ada pihak ketiga buat kajian (bukan orang2 shaklee so jujur takde bias ke menipu ke apa, kalau hasil kajian mmg shaklee bahaya siap lah depa publish bagi satu dunia tahu!) kajian di conduct oleh Dr Gladys Block yang cipta food pyramid tu! Hasil kajian ke atas mereka yang makan shaklee selama 20tahun. Adalah sangat positif dan tahap kesihatan mereka sangat excellent! Ini bukti yang sangat kuat untuk kita percaya betapa produk shaklee is always safe, works & green πŸ™‚

Saya just nak bagi tahu. Sekarang ni saya biz Shaklee yang dah lebih 60 tahun dalam dunia suplimenAlhamdulillah dengan izin Allah Sekarang hampir 3tahun saya bershaklee dan banyak sangat perubahan dan kebaikan yang saya dapat setelah bershaklee,sekarang giliran saya memperkenalkan dan membantu anda diluar sana untuk menaiktaraf kesihatan


Jika ada masalah kesihatan pape, atau nak upgrade kesihatan dan kecantikan pada diri sendiri, suami, anak-anak mahupon mak ayah...

Boleh bagi tahu saya ok.

Dan insyaallah. Dengan izin Allah, ia boleh membantu selesaikan masalah tu.
Kalau ada kawan yang ada masalah kesihatan pon boleh bagi tahu saya ye.

Insyaallah saya cadangkan yang terbaik. Konsultasi percuma sajaπŸ˜€.
Saya just share info. Awak decide ye. πŸ˜€Forward pada kawan-kawan yang memerlukan ye.


πŸ’ͺ bulan ni saya akan jadi supervisor dengan 3000pguv INSYAALLAH BIIZNILLAB

You Might Also Like

0 comments: